Jan 27, 2013

Modefabriek

Last weekend, a big fashion fair was held here in Amsterdam. 
It's called "Modefabriek" and mainly for retailers.
I was luckily invited and visited there
先週末はここで大きなファッション展示会が開催されていました。主に小売業向けの"Modefabriek" というものです。ラッキーなことにお呼ばれして、 行ってきました☆






A looooong dining table was there suddenly.  
I was excited already, coz this is the first time for me to visit there.
わあ、いきなりながーいダイニングテーブルが。いかんせん今回が初めてなもので、すでにテンションが上がっちゃいました。




I was surprised at these two ladies too, coz I thought they were mannequins. I'm so sorry...
彼女たちにもとてもびっくりしてしまいました。マネキンと思っていたので。ごめんなさい。。。







 What a lovely brunch☆
なんてラブリーなブランチ☆




What pretty pink hairs they have☆
すてきなピンクの髪の毛☆





I wanna have this basket for my bike too!!
私の自転車にもこのバスケットつけたいっ!!




There's a shop from Amsterdam.
Amsterdamから雑貨やさんも来てました。







Ha ha (1)









Ha ha(2)

It's really interesting for me that so many Europeans think that soya is so good for your health, beauty or whatever.
ヨーロッパですごくたくさんの人が、大豆は何にでもいいんだって思ってて、おもしろいです。
















Ha ha (3)
It's interesting for me that this "Geisha" is a jeans brand.
この"ゲイシャ"がジーンズブランドなのもおもしろいです。










Ha ha (4)







Time passed so fast. I had been there for about 3 hours, I think.
 When I went outside, it was snowing!
But we went to swimming after that. I got a lot of energy from fashion, I think.
時間があっという間に経ってしまって、おそらく3時間ぐらいいたと思います。外に出たら、雪が降ってました。
でもその後はプールに泳ぎに行っちゃいました。 ファッションからたくさんエネルギーをもらったんだと思います。