Oct 21, 2012

Dutch design week

Today I visited "Dutch design week" in Eindhoven.  It was a really nice event! You will see a lot of great products there till next weekend. Must see!! I wanna introduce here some of them from my point of view. I'm already looking forward to the next year's one☆
今日は Eindhovenで行われてる"Dutch design week"に行ってきました。すごくよかったです。たくさんのすばらしいプロダクトが来週末まで見られます。マストです!!そのうちの一部を私の視点で紹介したいと思います。私はすでに来年のが楽しみです☆



 Cars




Lights
ライト





Wood
木材










 He makes really interesting products.
彼はとてもおもしろいものを作っています。


By magnetic energy, these were made. Wow!
磁力を使ってこれらは作られています。すごい!



 A boat made of a plastic bottle is also funny♪
プラスチックボトルで作られたボートもまたおもしろい♪
 


 Using this plastic bag someone made
このプラスチックバッグから、ある人は

kind of shawl
ショールを作っていました。 




Aquarium cleaned by plants 
植物によって浄化される水槽 






 Green
グリーン
 I was told once in Japan that my previous life was grass in Europe. Maybe...
日本である人に、私は前世ヨーロッパの芝生だったと言われました。



 I could see today so many nice things. When I was a high school student, I really thought we all have to to something better for the earth. I could not have done so much so far. But so many people have made already great products by their great ideas. It' just amazing!! I really respect and thank all of them.
今日私はたくさんすてきなに出会うことができました。高校生の時、私は本当に私達全員が地球のためによりよいことをしなければいけないと思いました。今のところ私はそれほど何かできたわけではありません。でも、たくさんの人がすでにすばらしいアイデアですばらしいものを作っています。すばらしい!!そういった方々を本当に尊敬するし、感謝します。