Aug 1, 2012

London now

Everyone knows that Olympics is being held in London now. But I didn't know about it one month ago and I booked a flight ticket to London just for shopping. Everyone worried that we would have to wait so long for immigration at the airport. But Friday morning was not so bad. I could arrive at the center smoothly.
今ロンドンでオリンピックが開催されているのは誰もが知っていること。でも約1か月前、私はそんなこと全然知らず、買い物に行こうとロンドン行きの航空券を取っていました。イミグレーションですごく待たなきゃいけないんだろうとみんな心配していました。でも金曜日の朝はそんなことなく、スムーズに中心地に到着できました。
 
 
 I was excited when I saw so many colorful flags, but I didn't know the way to enjoy Olympics. So I just enjoyed shopping as usual. 
たくさんのカラフルな旗を見てわくわくしたけれど、オリンピックを楽しむ術が分からなかったし、ただ普通に買い物していました。






 
Lovely jewelry shop
かわいいジュエリー屋さん



I enjoyed these kinds of British things.
こんなブリティッシュなものを見たりもしました。
 
I love this big red post.
私はこの大きな赤いポストが好きです。
 





 








But I never forgot about Olympics.
でも決してオリンピックのことを忘れてはいません。




I tried to enjoy it as much as possible.
できる限りオリンピックを味わおうとしたつもり。









 Thank you, London. See ya!