Jul 11, 2012

What are in Paris?

I like to take a walk, even if I don't know the way. 
歩くのが好きです。たとえ道を知らなくても。

The end of June I visited Paris, walked a lot and met a lot of nice things.
6月末はパリを訪れ、たくさん歩いて、いろんなすてきに出会いました。



What's up?
えっ、どうしたの?
I thought he was a real man, but  he was a dummy to promote a new perfume...
本当の人かと思ったけど、新しい香水のプロモーションのお人形さんでした。




I heard a music...
音楽が聞こえてきました。
 This lovely lady is a pretty dancer♪
 こちらのすてきな女性はかわいいダンサーでした♪




Yes, I stop!
はいっ、止まります!




I had never been such areas in Paris.
パリでこういうとこに行ったことはなかったんだけど

 A lot of fabrics... kind of Nippori in Tokyo maybe.
生地屋さんがいっぱい、東京でいうと日暮里みたいな感じなのかなあ


 I got a lot of races and ribbons here!
ここでレースやリボンをいっぱい買いました!




Suddenly rain? in a spot?
突然雨?ピンポイントで?


Ah, she gave water to her plant!!
あぁ、植木にお水をあげてたのね!!
 


I don't know why it's here.
どうしてここにあるのかは分かりません。




I feel "Rouge Passion"well !!
”赤い情熱”感じます!!





Ha ha ha




So many kinds of tools for sewing etc...
いろんな裁縫道具などなど

Unfortunately I couldn't go into this shop, coz it's closed...
残念ながら、もう閉まっていてお店には入れなかったけれど。。。






Funny entrance for metro.
メトロへの楽しい入口。




What this paint stands for? Anyway fun!
何の絵だろう?なんかおもしろい





Vanves flea market





 So many old and interesting stuffs!!
古くておもしろいものいっぱい!!





 This might be fourth visit for me, but I found a lot of new and interesting things. I need much more time to see all I want to see in Paris. I want to go back again as soon as possible.
今回はおそらく4度目の滞在だったと思うけど、新たにおもしろいものをたくさん見つけました。パリで見たいものを全部見るにはもっともっと時間が必要です。早くまた行きたいなぁ