Apr 25, 2012

Family

Last weekend my brother and my sister in law visited us during their honeymoon.  We didn't do so many special things, but it was a really nice time for us.
先週末、私の弟とその奥さんがハネムーンで遊びに来てくれました。そんなに特別なことはできなかったけれど、とてもすてきな時間を過ごせました。




Let's go!
出発!
 


In a park
公園





 Where are we now?
いまどこかなぁ?



Ajax vs Groningen





This is first time for us (me, my husband, my brother and his wife ) to stay together for a few days. It's a really short time and we didn't do so many special things, but it was a really nice time for us.
私と私のだんなさん、私の弟とその奥さんの4人で、初めて一緒に数日間を過ごしました。本当に短かったし、特別なことはそんなにできなかったけれど、とってもすてきな時間を過ごすことができました。


We can't see each other so often, but I love my family.
そんなに頻繁には会えないけれど、家族が好きです。


Thank you mom for sending so beautiful cherry blossoms this spring from my old room.
お母さん、ありがとう。昔の私の部屋から見える、今年のすてきな桜の写真を送ってくれました。