Mar 9, 2012

I don't know why...

I don't know why she is upside down.
私はなぜ彼女が逆立ちしているのか分かりません。
 

I don't know why this dragon(?) has three noses.
私はなぜこのドラゴン(?)に3つ鼻があるのか知りません。
 

I  don't know why he is here.
私はなぜ彼がここにいるのか分かりません。
  


 I don't know why such a lovely bench is here.
私はなぜこんなにラブリーなベンチがここにあるのか知りません。


I don't know why this railing wears so nice colorful knit.
私はなぜこのガードレールがこんなにすてきなニットをまとっているか知りません。

But I am happy coz everything make you smile.
でも、全部みんなを笑顔にしてくれるので、私は幸せです。