Feb 13, 2012

Sky

Sky looks totally different in each time and each place. I feel so fresh when I go to somewhere else and see the sky there. I love the sky of south warm countries especially.
空は時間や場所によって、全然違って見えます。私はどこか違うところへ行ってそこの空を見ると、新鮮な気持ちになります。特に、南のあたたかい国の空が好きです。


 Guam (Feb. 5, 2012)


 From a window in a restaurant (Barcelona, Dec. 2011)


 Barcelona (Dec. 2011)


 On a bus in Mallorca (Dec. 2011)

Amsterdam (Jan. 2012)



 About 3 days ago, we could only see very gray sky here. But under such a sky, people looked so happy. (They were skating on the frozen canal☆)
 そして3日ほど前、私たちはここでとてもグレーの空しか見られませんでした。でも、そんな空の下でも、みんなとっても楽しそうでした。(凍った運河の上でスケート中)



Today I could start working at an apparel store named "Sky".
When I was in a basketball club at high school, my code name was "Sora"(sky in Japanese).
Sky seems to be something special for me.
I love sky!

今日から私はSkyというお洋服やさんで働き始めることができました。
高校生の時、バスケ部でのコードネームは”そら”でした。
空は、私にとって何か特別なようです。I love sky!