Dec 22, 2011

In Milan to see...

I came to Amsterdam in October. Till the first week of December, I had always been here and never traveled. But this month (only!!) I flew often. I was in Milan last weekend. 
10月にアムステルダムに来てから12月の1週目まで私はどこにも旅行していなかったけど、今月(だけ!!)はよく旅立ってます。先週はミラノにいました。



 It's not me
これは私じゃないです。
 

It's me.
こっちです。


I stayed only 1.5 days, but I saw a lot of nice things.
たった1.5日の滞在だったけど、すてきなものをたくさん見ました。








 And we were waiting for...
そして私たちは待ってました、、

 Aki-san!!
We had not seen for a long time, but I didn't have such a feeling at all. I could talk a lot so naturally and had a really nice time because of you.
あきさん!!本当にずっと会っていなかったけれど、そんな感じが全然しなかった。 自然にいろんなことを話せて、おかげで本当にすてきな時間を過ごせました。

So yummy!!!
ちょーおいしかったー!!

Thanks a lot, I love your new pretty hat so much☆
ありがとう、おにゅーのかわいい帽子もだいすき☆