Nov 18, 2011

Kitsch Kitchen

One of my favorite shops in Amsterdam is Kitsch Kitchen.
They have so many kinds of colorful, cheerful, funny and cute goods and make me happy.
See the following photo☆(the shop window at the Halloween )
アムステルダムで私のお気に入りのお店の一つがKitsch Kitchenです。
カラフルで、元気で、楽しくて、かわいいものがたくさんあって、楽しくなります。
(英語では書かないけど、こっちで初の一人お買い物の時、知らないお兄さんに付いてこられたまま入ったのが初来店になってしまったのに、そんなのも吹き飛ばしてくれるぐらいのお店です。)
ちなみにこれはハロウィンの時のショウウィンドウです。



I'd been looking forward to the special sales days that they had announced... and today was the day! So I went out soon after my dutch class ended.
私は彼らがアナウンスしていたスペシャルセールというのを楽しみにしていました。今日がその日、私はオランダ語の授業が終わってすぐに出発しました。



Wow, a food wagon's waiting!
わぁ、フードワゴンまで!


Wow wow, a big store, isn't it?
大きな会場


Funny guys were also waiting for us.
楽しいおじさんたちもお出迎え。

I got there these...
私がゲットした子たち

You can visit there two more days!! Have fun♪
あと二日やってます!!

http://www.kitschkitchen.nl/home/home_uk.php